Goat, noul sponsor al PSG, va plăti peste 50 de milioane de euro pe parcursul a 3 ani

Compania americană Goat va deveni partenerul principal al PSG din sezonul 2022-23, pentru a apărea pe mâneca tricoului parizian în locul QNB. Acordul va aduce peste 50 de milioane de euro pe o perioadă de 3 ani pentru clubul capitalei franceze.

Eșecul cu Real Madrid (1-0, 1-3) din optimile de finală ale Ligii Campionilor nu pare să altereze atractia PSG către noii sponsori. După cum a anunțat Bloomberg, compania americană Goat, o platformă online de lifestyle care deține aproape 40 de milioane de clienți în 170 de țări, s-a înscris pentru trei ani ca partener principal al probabilului campion al Franței 2022.

Brandul va fi afișat încă din sezonul 2022-23 pe mâneca tricourilor lui Lionel Messi și ale partenerilor săi, înlocuind QNB (Qatar National Bank), care în mod normal va rămâne legat de club, dar într-un mod diferit. Prin acest acord, PSG își întărește imaginea de club de fotbal „foarte la modă”.

Citeste si:  Camarasa lipseste de pe teren o luna

Potrivit informațiilor noastre, acordul cu Goat va aduce puțin peste 50 de milioane de euro pentru PSG pe trei ani. În 2022-23, sponsorul principal al tricoului se va schimba și el, așa cum a dezvăluit L’Equipe pe 6 aprilie. ALL, programul de fidelitate al grupului hotelier Accor, își va părăsi locul. Negocierile au loc cu Qatar Airways și sunt considerate a fi pe drumul cel bun, deși nu au fost încă finalizate.