Formula 1 mulțumită de audiența mondială din 2020

f1

În ciuda unei ușoare scăderi (- 4,5%), audiențele mondiale pentru Formula 1 au rămas ridicate în 2020, cu o explozie a scorurilor sale pe platformele digitale.

87,4 milioane de telespectatori

Aceasta este audiența globală medie pe un Mare Premiu din sezonul de Formula 1 2020. Ceva care să satisfacă organizatorii care au comunicat acest scor luni, specificând că a scăzut cu 4,5% față de 2019, dar în conformitate cu rezultatele bune din ultimele sezoane ( 87 de milioane în 2016, 2017 și 2018, 80 de milioane în 2015 și 83 de milioane în 2014).

Formula 1 amintește că sezonul 2020 a avut doar 17 curse împotriva celor 21 în 2019 și că acest sezon special, în mijlocul unei pandemii, a fost concentrat în Europa și în țările din Golf, cu orare nu întotdeauna adaptate întregului mapamond.

Citeste si:  Alpine a prezentat noul monopost A522

În plus, F1 notează că în 2020 abonații săi de pe platformele sale digitale (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Tik Tok, Snapchat, Twitch și platformele sociale chineze) au crescut cu 36%, sau 35 de milioane. Numărul videoclipurilor vizionate a explodat, de asemenea, cu 47%, până la 4,9 miliarde, iar angajamentul total a crescut cu 99%, până la 810 milioane. Pe această latură digitală, F1 este încântată să depășească acum ligile mondiale puternice precum La Liga, NBA și Premier League.

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*