Emma Răducanu continuă să culeagă beneficiile câștigării titlului neașteptat la US Open, deoarece a apărut alături de alte 15 vedete britanice ale sportului într-o reclamă Sports Direct care a costat 6 milioane de lire sterline.
În reclama video, care invită oamenii să iasă din case în această iarnă și să se bucure de zăpadă, Răducanu se ferește de bile de zăpadă și strigă „mingi noi, te rog!”, înainte de a-i servi și de a-l lovi în spate pe fotbalistul britanic Jack Grealish.
Mesajul reclamei este „Go All Out This Christmas!”, care invită telespectatorii să nu mai fie ocupați cu statul acasă și să se bucure de sezon în toată frumusețea lui. În reclamă joacă șase fotbaliști, printre care Declan Rice de la West Ham, Jack Grealish de la Manchester City, Jordan Pickford și Dominic Calvert-Lewin de la Everton, Mason Mount de la Chelsea și jucătoarea feminină de la Chelsea și Anglia, Fran Kirby.
Pe lângă ei și Emma Răducanu, medaliata cu aur olimpic Jessica Ennis-Hill, heptatleta Katarina Johnson-Thompson și trio-ul de rugby Maro Itoje, Anthony Watson și Harriet Millar-Mill se numără printre sportivii care au luat parte și la realizarea reclamei.
Emma Raducanu, tanara minune din tenisul englezesco-românesc, in varsta de 18 ani, a fost una dintre cele doua surprize ale US Open 2021, cu mari companii aliniindu-se pentru a negocia si planifica viitoarele campanii.
De la Lewis Hamilton și Naomi Osaka, experții în marketing au spus că nu au văzut niciodată un asemenea angajament din partea companiilor. Expertul de marketing Mark Borkowski, a împărtășit un punct de vedere foarte optimist cu privire la viitorul Emmei Răducanu.
„Potențial, o văd ca pe o fată de un miliard de dolari. Ea este tot ceea ce este cu adevărat pozitiv despre noile icoane pe care această epocă trebuie să le dea. În războaiele culturale conflictuale, aici avem pe cineva care este tânăr, incredibil de talentat, are un background multicultural, totul despre ea este ceea ce fiecare brand și-ar dori să pună mâna acum” a spus Borkowski pentru SunSport.
După aparițiile ei în premieră la Met Gala și James Bond, colaborările ei Chanel, Dior și Tiffany și această reclamă Sports Direct, Raducanu pare să se îndrepte către un viitor record, cu excepția cazului în care performanțele ei încep să meargă în direcția greșită.