Câte căpșuni se mănâncă și câte Pimms se beau? Turneul de tenis are, de asemenea, un șoim celebru pentru a proteja The All England Club de porumbei

Vara a venit și supermarketurile se întrec pentru a se aproviziona cu căpșuni, smântână și pimms, ceea ce poate însemna doar – Wimbledon s-a întors! Nu există multe evenimente sportive mai emblematice decât Wimbledon, sudul Londrei fiind practic blocat în timpul turneului.

Wimbledon este renumit pentru a fi cea mai mare operațiune anuală de catering sportiv desfășurată în Europa. Evenimentul folosește 3.000 de angajați pentru desfășurare, fanii consumând aproape 200.000 de porții de căpșuni doar în decurs de două săptămâni! Având în vedere că cutia mică de 10 fructe de pădure a costat 2,50 lire sterline din 2010, organizatorii de la Wimbledon au adunat aproape jumătate de milion doar pentru fructe…

Și nici măcar nu ținem cont de cele peste 300.000 de pahare de șampanie și Pimm cu care se vor spăla pariorii însetați!

În timpul Wimbledon-ului, suporterii vor consuma…

18.061 de porții de fish and chips

6.147 de porții de paste pentru concurenți

4.242 de porții de sushi pentru concurenți

276.291 de pahare de la Pimm

Citeste si:  Bianca Andreescu, deţinătoarea titlului, a declarat forfait pentru turneul de la Indian Wells

29.000 de sticle de șampanie

64.703 porții / batoane de înghețată

191.930 de porții de căpșuni

234.416 de mese servite pe tot parcursul Championship.

În fiecare an, peste 54.000 de mingi de tenis sunt folosite la Wimbledon, ceea ce poate nu este surprinzător având în vedere întregul eveniment. Dar ceea ce ar putea fi mai demn de remarcat este faptul că mingile sunt păstrate într-un recipient frigorific atunci când nu sunt folosite pentru a le menține în stare impecabilă! În plus, nici mingile nu au fost întotdeauna galbene – au fost de fapt albe. Cu toate acestea, au fost înlocuite în 1986, când radiodifuzorii au început să difuzeze Wimbledon în culori, iar telespectatorii au avut dificultăți în a le vedea în acțiune.

În fiecare dimineață, în timpul turneului, un șoim Harris numit Rufus este eliberat să se înalțe deasupra terenului cu scopul de a speria porumbeii. Celebritatea SW19 a furat spectacolul de când a preluat de la colegul șoim, Hamish, în 2003 și are peste 10.000 de urmăritori pe Twitter.