Apple este noul sponsor pentru Super Bowl

Superbowl

NFL a anunțat joi că a încheiat un acord pe mai mulți ani cu Apple Music pentru a sponsoriza spectacolul de pauză de la Super Bowl, începând din februarie 2023.

După Pepsi, a venit rândul Apple Music să sponsorizeze spectacolul din pauză de la Super Bowl. Deși termenii financiari ai înțelegerii nu au fost dezvăluiți, Super Bowl este de obicei cel mai vizionat eveniment TV al anului în Statele Unite, iar spectacolul din pauză a devenit un eveniment de vitrină cu artiști renumiți precum The Weeknd, Jennifer Lopez, Shakira, Beyoncé, Justin Timberlake, Lady Gaga, Katy Perry, Bruno Mars, Prince și Madonna.

Citeste si:  Schumacher are un plan cu punctele pe care le va câștiga în 2022, după noul contract

Peste 120 de milioane de spectatori au urmărit emisiunea de pauză Super Bowl LVI din 2022, care i-a prezentat pe Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige și Kendrick Lamar.

Super Bowl LVII se va disputa duminică, 12 februarie, la Glendale, Arizona.