Compania americană Goat va deveni partenerul principal al PSG din sezonul 2022-23, pentru a apărea pe mâneca tricoului parizian în locul QNB. Acordul va aduce peste 50 de milioane de euro pe o perioadă de 3 ani pentru clubul capitalei franceze.
Eșecul cu Real Madrid (1-0, 1-3) din optimile de finală ale Ligii Campionilor nu pare să altereze atractia PSG către noii sponsori. După cum a anunțat Bloomberg, compania americană Goat, o platformă online de lifestyle care deține aproape 40 de milioane de clienți în 170 de țări, s-a înscris pentru trei ani ca partener principal al probabilului campion al Franței 2022.
Brandul va fi afișat încă din sezonul 2022-23 pe mâneca tricourilor lui Lionel Messi și ale partenerilor săi, înlocuind QNB (Qatar National Bank), care în mod normal va rămâne legat de club, dar într-un mod diferit. Prin acest acord, PSG își întărește imaginea de club de fotbal „foarte la modă”.
Potrivit informațiilor noastre, acordul cu Goat va aduce puțin peste 50 de milioane de euro pentru PSG pe trei ani. În 2022-23, sponsorul principal al tricoului se va schimba și el, așa cum a dezvăluit L’Equipe pe 6 aprilie. ALL, programul de fidelitate al grupului hotelier Accor, își va părăsi locul. Negocierile au loc cu Qatar Airways și sunt considerate a fi pe drumul cel bun, deși nu au fost încă finalizate.