Singapore, acest circuit atipic care rareori favorizează cel mai bun pilot de F1 al sezonului

În paisprezece ediții, pista Marina Bay nu a fost niciodată amabilă cu mașina care a dominat Campionatul Mondial. Este, de asemenea, singurul circuit curent în care Max Verstappen nu a câștigat niciodată.

Pe măsură ce Formula 1 s-a întors pe străzile orbitoare din Marina Bay înainte de Marele Premiu de la Singapore, au existat o mulțime de subiecte de abordat.

Principala schimbare în acest sezon remarcabil de imprevizibil este că McLaren preia conducerea clasamentului constructorilor pentru prima dată într-un deceniu – au aterizat în Singapore cu o distanță de 20 de puncte peste Red Bull și o pereche de piloți gata să dea totul.

Lucrurile se îmbunătățesc și cu ceilalți lideri, deoarece atât Ferrari, cât și Mercedes vin din spatele unor performanțe puternice pe singura pistă unde un pilot care nu este Red Bull a câștigat în 2023. Ar putea Carlos Sainz să-și repete isprava din sezonul trecut, mai ales pe măsură ce echipa sa introduce o aripă din față îmbunătățită?

Citeste si:  Cinci românce pe tabloul de calificare de la Australian Open

Și, desigur, nu ar fi o previzualizare utilă de weekend fără a discuta unul dintre celelalte întrebări care se învârtesc în jurul padocului, în special stabilitatea scaunului lui Daniel Ricciardo. Deoarece australianul a confirmat că orice modificare a contractului trebuie făcută după Singapore, echipa deja discută dacă și când începătorul Liam Lawson ar putea intra în RB.