Recent, șeful Williams, James Vowles – care îl are pe debutantul argentinian sub contract, dar fără disponibilitatea cockpitului de curse pentru anul viitor – s-a oferit să îl împrumute pe Colapinto la Audi-Sauber pentru 2025.
Dar există zvonuri că Sergio Perez este pe cale să își piardă locul la Red Bull Racing, ceea ce ar duce la înlocuirea cu un pilot RB actual.
Colapinto, 21 de ani, este acum legat de echipa de juniori deținută de Red Bull. La începutul lunii octombrie, consilierul Red Bull, Dr. Helmut Marko, l-a numit pe Colapinto drept exemplu de tânăr pilot capabil să prospere în Formula 1.
„Oliver Bearman și, mai ales, Franco Colapinto au demonstrat în acest an că tinerii sunt pregătiți pentru un pas înainte și că vechea filozofie a unor șefi de echipă, conform căreia poți promova piloți la o echipă de top doar după trei sau patru ani de experiență, este depășită”, a declarat el pentru Speed Week.
Tom Coronel, o personalitate olandeză din lumea curselor, sugerează că are informații din culise despre următoarea mișcare a lui Colapinto în F1.
Când i s-a spus că Audi-Sauber ar putea fi o opțiune pentru Colapinto, Coronel a răspuns simplu „Nu”. Atunci când a fost întrebat dacă știe ceva ce publicul nu știe, Coronel a adăugat: „Da.
„Managerul său este fostul meu coechipier”, a continuat Coronel, referindu-se aproape sigur la fostul pilot de curse Jamie Campbell-Walter.
Cauza lui Colapinto este ajutată de o creștere a sprijinului comercial argentinian – cum ar fi Globant, o companie argentiniană care nu este doar un sponsor Williams, ci și un sponsor global al Formulei 1.
CEO-ul F1, Stefano Domenicali, spune că implicarea în creștere a Argentinei ar putea ajuta țara să revină în calendarul curselor de Formula 1.
„Sper cu adevărat să se concretizeze”, a spus italianul. „Ceea ce fac ei pentru țara lor, ceea ce face Franco, este minunat pentru Argentina și pentru posibilitatea ca America de Sud să găzduiască un al treilea mare premiu, alături de Mexic și Brazilia.