Vedeta PSG părăsește Nike după 15 ani pentru a deveni omul de imagine al brandului german PUMA.
Mai mult decât Cristiano Ronaldo, mai mult decât Messi, nicio vedetă de fotbal nu va încasa de la un singur sponsor atâția bani. Neymar Jr este primul care abandonează Nike pentru a deveni omul de imagine al lui Puma. Douăzeci și cinci, să zicem, douăzeci și cinci de milioane pentru a abandona mustața americană după 15 ani și a îmbrățișa „pisica” germană, aceasta este suma pe care jucătorul de joc brazilian o va vedea în buzunar.
Evident, în Germania, lumea își imaginează că jucătorul PSG-ului nu și-a arătat încă toată valoarea și investesc în el, cel care la 28 de ani nu a convins niciodată cu adevărat complet. Nici cu echipa națională verde-aurie, nici cu echipele clubului (mai întâi Barcelona, apoi cu parizienii). Între timp însă, el continuă să câștige bani: din 2017 a adus acasă aproape 37 de milioane de euro din salarii, fără a uita că patronii din Qatar plătiseră 222 de milioane pentru a-l duce la Paris.
Acum, O’Ney semnează cel mai bogat acord de sponsorizare din istoria fotbalului, înaintea lui Leo Messi care ia 19 milioane de la Adidas și a lui Cristiano Ronaldo care colectează 16 milioane, potrivit datelor colectate de Forbes.
Recompense princiare, deși suntem departe de incredibilul contract pe care Nike l-a încheiat cu LeBron James în 2016: un miliard de dolari pentru a-l avea ca imagine de om pentru viață. Tot în Herzogenaurach există ideea de a face o cale cu brazilianul, care va continua chiar și după activitatea sa competitivă, așa cum face deja brandul american cu Michael Jordan și va face, tocmai, cu LeBron.
„Regele s-a întors” a fost sloganul folosit de Puma pentru a-și anunța semnătura, referindu-se la emblematicele ghete de fotbal „Puma King”. În timp ce Neymar și-a început imediat activitatea de promovare a mărcii, scriind: „Am crescut urmărind videoclipuri cu legende de fotbal grozave precum Pele, Cruyff, Eusebio și Maradona și toată lumea a folosit Puma. Din acest motiv, de acum încolo sunt onorat să fac parte din brandul care a ajutat cele mai mari legende să devină ceea ce sunt astăzi ».
lastampa.it
Lasă un răspuns