Chiar dacă nu ești un fan al fotbalului american, spectacolul și pauza are amprenta bussiness-ului american, ceea ce duce această partidă pe primul loc al calendarului sportiv de pe mapamond.
Unul din patru americani recunosc că cel mai important moment din Superbowl este pauza de reclame, 15,7% găsesc un pretext de a sta cu prietenii, 10,5% din telespectatori stau pentru concertul din pauză iar 5,8$ recunosc că urmăresc Superbowl pentru a se desfăta din mâncarea pe care s-au chinuit să o prepare.
Deci să nu vă mirați dacă o treime din americani nu știu rolul unui quarterback!
Iată cele 9 motive pentru a urmări acest spectacol!
1. Este cea mai mare afacere!
Superbowl-ul este televizat în peste 180 de țări și tradus în 25 de limbi, fiind al doilea eveniment din an ca vizionare.
2. Senzația de a fi parte a evenimentului!
Senzația de a fi spectator și de a trăi momentul unic al Olimpiadei este de neuitat, dar la acest meci senzația este aceeași, se strigă, se cântă, se manifestă!
3. Este outsider versus legenda
Philadelphia Eagles este echipa pe care nimeni nu ar fi pariat la începutul sezonului că va fi în Superbowl, iar New England Patriot este victorioasă în ultimele două din patru Superbowl.
4. Spectacolul din pauză
O obișnuință pentru Superbowl este spectacolul de la pauză, pauza fiind după primele două sferturi ale meciului, când este o pauză de 30 de minute, în sezonul regulat pauza este de 15 minute. În acest an, onoarea de a concerta revine lui Justin Timberlake, care va ridica tribunele în picioare cu ultimul său hit din al cincilea album, Man of the Woods, lansat cu două zile înaintea meciului.
5. Extraordinara coreografie a celebrării touchdown-ului
Meciul este la Minnesota iar echipa locală, Vikings, are un mod de a sărbătorii touchdown-ul, jocul rațelor, wild-receiver-ul de la New York Jets, Robby Anderson, ia o clipă de somn într-o pernă adusă de ceilalți jucători, deci ne vom aștepta la o coreografie adecvată.
6. Un simplu cuvânt: Mâncarea
Doar niște simple cifre privind impactul mâncării asupra acestui eveniment, de Superbowl se consumă o cantitate enormă de mâncare, doar Thanksgiving poate să rivalizeze cu vânzările acestei zi. Cel mai câștigat produs este Buffalo Wings, prin cele 1,33 miliarde de aripioare de pui care sunt consumate în timpul partidei.
Ca o comparație, 112 milioane de spectatori din America au urmărit Superbowl-ul anul trecut, deci au consumat 12 aripi de pui de persoană, iar dacă vreți o măsură mai exactă, este circumferința Pământului, de trei ori.
7. Reclamele
Este pe locul patru ca și numărul de intervenții dintr-o emisiune, dar ca valoare este ”Gâsca cu oul de aur”, dacă în 1967 o reclamă de 30 de secunde costa 40,000 de dolari, aproximativ 300,000 de dolari din zilele noastre, în Superbowl-ul din 2016, 30 de secunde erau achiziționate cu 4.8 milioane dolari.
8. Twitter este atent la ce se întâmplă!
De când începe meciul, dacă ești utilizator Twitter, vei fi informat pas cu pas, în sezonul regulat au fost 27.6 milioane de posturi referitoare la Superbowl, toate având comentarii și acoperiri live din NFL.
9. Scuza de a sta târziu la televizor
Îți aduci aminte de vremurile când stăteai noaptea, târziu, cu prietenii și te gândeai că e cool. Este momentul pentru noi europenii de a urmări până dimineața un asemenea evenimet.
Lasă un răspuns