Chelsea şi-a prezentat noul tricou pentru meciurile de acasă din sezonul viitor

Clubul englez de fotbal Chelsea Londra şi furnizorul său de echipament Nike au ales un nou concept de tricou pentru noul sezon competiţional, după ce tricoul pentru meciurile de pe teren propriu în sezonul 2019-2020 aducea un omagiu stadionului Stamford Bridge, informează cotidianul L’Equipe.

Cele două părţi au prezentat, pe 1 iulie, noua ţinută pentru meciurile de acasă: un tricou bleu tradiţional, cu mâneci şi guler albastre. Un material special care aduce un omagiu, conform Nike, meşterilor croitori din capitala Angliei.

Citeste si:  Sorana Cîrstea s-a calificat în optimile de la WTA Brisbane

Tricoul afişează, de asemenea, noul sponsor principal al lui Chelsea, operatorul de telefonie mobilă Three, care înlocuieşte compania japoneză de anvelope Yokohama.

Three a semnat un contract pe trei ani cu Chelsea pentru suma de 40 milioane lire sterline pe sezon.
AGERPRES

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*