Cine este bancherul care a cucerit-o pe Maria Sharapova?

Cine este bancherul care a cucerit-o pe Maria Sharapova?

Maria Sharapova și-a luat o nouă vacanță forțată de la tenis, invocând o accidentare care o va ține departe de arene până în anul 2019. Nu îi plângem, însă, de milă. În rest, toate îi merg perfect.

În 2016, rusoaica a fost suspendată 15 luni pentru că a încălcat regulamentul antidoping. Doi ani mai târziu, presa de cancan a început să scrie despre înfiriparea unei povești de dragoste cu milionarul Alexander Gilkes, un apropiat al prinților William și Harry, cu care a fost coleg la Colegiul Eton.

Potrivit jurnaliștilor de monden, Gilkes a avut în trecut o relație cu Pippa Middleton, sora mai mică a ducesei Catherine de Cambridge. În 2012, el s-a căsătorit cu Misha Nonoo, una dintre prietenele apropiate ale lui Meghan Markle, Ducesa de Sussex, care a devenit membră a familiei regale britanice ca urmare a căsătoriei cu prințul Harry în luna mai a acestui an. În 2016, Gilkes și Nonoo au divorțat și, după doi ani în care nu a avut nicio relație mai serioasă, britanicul s-a cuplat cu Maria Sharapova. S-au afișat pentru prima oară în public în Beverly Hills.

„Este cel mai bun companion”

Recent, rusoaica a postat câteva fotografii pe Instagram din vacanța ei în zona rurală Cotswolds, Anglia, acolo unde a fost însoțită de Gilkes. În aceeași zi, Alexander a postat și el o fotografie pe Instagram din Cotswolds, a scris „Libertatea”, preluând un articol din „People”.

„Iubitul meu, Alexander Gilkes, este cel mai bun companion. Nu există momente de plictiseală când suntem împreună” a declarat Sharapova.

Pe Maria nu o interesează sutele de milioane de euro ale lui Gilkes, e clar. Ea a câștigat până acum 38 de milioane numai din premiile luate la competițiile de tenis, dar a avut venituri și mai mari din contracte de publicitate (endorsements) și din afaceri. De exemplu, în ultimul an, Sharapova (locul 30 în clasamentul WTA) a câștigat un milion de euro din tenis, participând la doar 11 turnee și ajungând până în semifinale la Roma și Shenzhen. În schimb, contractele de publicitate i-au adus, potrivit Forbes, 9,5 milioane de euro.

A dat lovitura cu ciocolata

Aminteam și de afaceri: în urmă cu un an, Maria Sharapova și-a lansat propriul brand de ciocolată, care va fi vândut în peste 50.000 de locuri până la sfârșitul lui 2018, grație înțelegerii cu Kroger Co., cel mai mare lanț de magazine din SUA și al 7-lea ca mărime în întreaga lume. Se estimează că ciocolata produsă de compania „Sugarpova” îi va aduce un profit de 20 de milioane de euro în 2019.

“Am dat lovitura cu ciocolata”, a declarat Max Eisenbud, agentul de imagine al rusoaicei. De altfel, imaginea ei vinde în continuare, deși Sharapova a ieșit din prim-planul tenisului mondial. Blonda este pe locul 8 în topul celor mai „marketabile” sportive din lume, având ca atu principal faptul că este un „trend-setter”, adică o persoană care dă ora exactă în tendințe.

Brandurile o caută în continuare

Câțiva sponsori s-au delimitat de ea după dictarea suspendării. Între timp, unii s-au întors și au venit alții noi. Sharapova are contracte de publicitate cu branduri precum Nike, Head, Porsche and Evian. Acești giganți ai comerțului mondial nu sunt deranjați că rusoaica va lipsi de la Turneul Campioanelor, pe care se poate paria live pe Betano. Indiscutabil, Sharapova este mult mai populară decât Naomi Osaka, favorita numărul 1 a turneului de la Singapore, iar pentru branduri contează în primul rând comunitatea de fani.

Povestea de dragoste cu Alexander Gilkes poate reprezenta și ea un avantaj în relația cu sponsorii, ea adăugând printre fanii din Social Media ai Mariei și un număr, mai mare sau mai mic, de consumatori de presă mondenă.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.